2023-02-07 12:03Pressmeddelande

TRANG BAIRES ÄR ÅRETS MOHVER 2022

Trang Baires tog hem priset Årets MOHVer 2022

Under MOHV Awards den 3 februari hyllades det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan. Under kvällen fick Trang Baires ta emot det ärofyllda priset Årets MOHVer 2022.

I fredags samlades hela kedjan i Åre för den årliga galan MOHV Awards. Under kvällen delades priser ut i ett antal olika kategorier. Årets MOHVer är ett pris som tilldelas en person som under året gjort insatser utöver det vanliga och bidragit till MOHVs utveckling. Priset gick denna gång till Trang Baires på MOHV Mäklarsupport.

”Årets MOHVer är en person som med sin kompetens och uthållighet hjälper oss alla med att rätt ersättning utbetalas i rätt tid. Hon har under det gångna året genomfört betydande utveckling av struktur och system för att förenkla och ge större möjlighet för rapportering och registrering. Priset Årets MOHVer 2022 går till Trang Baires på MOHV Mäklarsupport.”