2023-02-07 11:33Pressmeddelande

MOHV TÄBY ÄR ÅRETS KONTOR 2022

MOHV Täby är Årets Kontor 2022 i kedjan.

Under MOHV Awards som gick av stapeln den 3 februari i Åre tilldelades Täby-kontoret priset Årets Kontor 2022.

Under den årliga galan MOHV Awards hyllas det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan och priser delas ut i ett antal olika kategorier. Priset Årets Kontor delas ut till ett kontor som under året visat på gott föredöme inom kedjan, haft en god försäljningsutveckling samt en hög kundnöjdhet.

”Årets Kontor 2022 har inte hängt med längst men hoppar gärna främst. Det är ett kontor med höga betyg både i medarbetarundersökningarna och på hos kunder. Kontoret präglas av hög snittprovision, stark sammanhållning, hög aktivitet och därtill kedjans starkaste och mest stabila tillväxt både i omsättning och antal medarbetare under 2022. Priset Årets Kontor 2022 går till MOHV Täby.”

Nominerade till priset Årets Kontor 2022:

MOHV Täby

MOHV Haninge