2023-02-07 12:47Pressmeddelande

ADAM ULFUNG ÄR ÅRETS KVALITETSMÄKLARE 2022

Adam Ulfung vinner priset Årets Kvalitetsmäklare 2022

Under MOHV Awards den 3 februari fick Adam Ulfung på Solna-kontoret ta emot priset Årets Kvalitetsmäklare 2022.

På MOHV Awards i Åre hyllades det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Hög kvalitet är viktigt för oss på MOHV och ska genomsyra hela vårt arbete. Priset Årets Kvalitetsmäklare går till den mäklare som under året haft hög omsättning och aktivitet, levererat en kvalitativ mäklartjänst och som har högst kvalitet enligt Recos omdömeskriterier.

”Priset Årets Kvalitetsmäklare 2022 går till en person som har högt kundbetyg, har flest antal omdömen i kedjan, gjort många affärer och som tillfrågat alla sina kunder om ett omdöme. Det råder inga tvivel om att kvalité står högst upp på den här personens dagordning. Vinnaren 2022 är Adam Ulfung.”

Topp 10 Årets Kvalitetsmäklare 2022:

Adam Ulfung, MOHV Solna

Cajsa Börjesson, MOHV Malmö