2023-02-07 15:43Pressmeddelande

CAJSA BÖRJESSON ÄR ÅRETS ROOKIE 2022

Cajsa Börjesson på MOHV Malmö är Årets Rookie 2022

MOHV Awards gick av stapeln den 3 februari i Åre där det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan hyllades och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Under kvällen fick Cajsa Börjesson på MOHV i Malmö ta emot priset Årets Rookie 2022.

Priset Årets Rookie delas ut till den mäklare som under sitt första verksamma helår visat stort engagemang, en stark vilja, haft hög aktivitet och därtill ett bra försäljningsresultat. Syftet med denna ärofyllda utmärkelse är att lyfta fram nya medarbetare i kedjan som utfört extraordinära insatser under sitt första år fastighetsmäklare.

”Det har varit en hård kamp om toppen in i det sista där alla fem nominerade mäklare i denna kategori har gjort en fantastisk insats och som verkligen förstått att hög aktivitet leder till många affärer. Vinnaren har trots en tuff marknad gått från klarhet till klarhet i den skånska myllan och det är med glädje vi kan presentera att priset Årets Rookie 2022 går till Cajsa Börjesson.”

Topp 5 Årets Rookie 2022:

Cajsa Börjesson, MOHV Malmö
Susanne Hjort, MOHV Täby