2022-06-10 09:40Pressmeddelande

MOHV ÖPPNAR I SVEDALA

Katarina Bajric, Åsa Öjes och Yessica Thornsäter öppnar MOHV i Svedala.Katarina Bajric, Åsa Öjes och Yessica Thornsäter öppnar MOHV i Svedala.

MOHV fortsätter expandera och öppnar nu kontor i Svedala som blir det 7:e kontoret i region Skåne. Etableringen leds av den välrenommerade trion Katarina Bajric, Åsa Öjes och Yessica Thornsäter.

MOHV fortsätter sin tillväxtresa och nu har turen kommit till Svedala. Det är Yessica Thornsäter, som sedan tidigare driver MOHV Malmö, tillsammans med de välkända fastighetsmäklarna Åsa Öjes och Katarina Bajric som går in som franchisetagare.

– Vi har sett en ökad flyttström mellan Malmö-Svedala de senaste åren och det känns som ett naturligt steg att expandera och erbjuda Svedalaborna en mer dedikerad och kvalitativ mäklartjänst, säger Yessica Thornsäter.

– Vi har arbetat tillsammans i Malmö under lång tid och kompletterar varandra väldigt bra. Yessica med sin organisatoriska förmåga att driva ett kontor i rätt riktning, Åsa med sin lokala expertis i området och jag med min kunskap inom rekrytering och säljstruktur. En vinnande trio helt enkelt, säger Katarina Bajric.

MOHV befinner sig i en stor expansionsfas och har bara under de senaste 12 månaderna öppnat 9 nya kontor runt om i landet. Och fler etableringar är på gång.

– Jag är bosatt och redan verksam i kommunen och har märkt ett stort intresse för MOHV då det har saknats konkurrens och alternativ. Det känns jättekul att nu mer fokuserat kunna erbjuda kunder en nytänkande och kvalitativ mäklare i området. Vi är så taggade på att börja resan och ta marknad i Svedala, säger Åsa Öjes.

– Att våra befintliga franchisetagare och mäklare fortsätter att expandera och växa både som företag och individer är vi otroligt stolta över och bekräftar vår affäridé. Vi ska locka till oss de bästa medarbetarna och vi ska ge dem branschens bästa karriärsmöjligheter. Hos MOHV finns både möjligheten, stödet och energin som krävs för att starta en ny franchise, säger MOHVs etableringsansvarig Annica Orling.

Till en början utgår MOHV Svedala från kontoret i Malmö på Regementsgatan 17.

KATARINA BAJRIC
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare i Svedala