2022-01-27 10:35Pressmeddelande

MOHV MALMÖ ÄR ÅRETS KONTOR 2021

Årets kontor 2021 - MOHV MalmöÅrets kontor 2021 - MOHV Malmö

Under MOHV TV - Awards edition som är en digital förfest till den riktiga fyrverkerifyllda och glamorösa IRL-festen i juni hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Under eventet fick MOHV Malmö ta emot priset "Årets Kontor 2021".

Priset ”Årets kontor” delas ut till ett kontor som under året utmärkt sig stort inom kedjan. Med sitt strategiska tänk, hårda arbete och positiva resultat är kontoret i Malmö ett föredöme för hela kedjan.

Det är ett kontor som trots sin stora storlek präglas av stark sammanhållning och att ha roligt på jobbet. Under den senaste tiden har Malmö-kontoret haft ett starkt fokus på rekrytering, att gräva där man står och att arbeta utifrån fokusområden, att få i gång nya medarbetare och på att både öka antal kundbesök och snittarvoden. Man har även med stor framgång lyckats slå sig in på villamarknaden. Detta i kombination med goda individuella insatser och gemensamma mål gör MOHV Malmö kontoret väl värdigt utmärkelsen "Årets Kontor 2021".

Nominerade Årets Kontor 2021:
MOHV Malmö
MOHV Lund