2022-07-01 07:44Pressmeddelande

MOHV FORTSÄTTER VÄXA OCH SER LJUST PÅ FRAMTIDEN MED FORTSATT EXPANSION

Jonas Petersson, VD på MOHVJonas Petersson, VD på MOHV

MOHV fortsätter sin tillväxtresa och har under första halvåret etablerat fem nya kontor och rekryterat 26 nya fastighetsmäklare som stärkt upp organisationen runt om i Sverige.

2021 var ett fantastiskt tillväxtår för MOHV och 2022 har fortsatt i samma anda med etableringar i Kungälv/Ale/Marstrand, Staffanstorp, Svedala och två nya kontor i Stockholm Innerstad genom den spännande sammanslagningen mellan BROKR och MOHV.

– Staffanstorp och Svedala är tydliga exempel på hur vi framgångsrikt plockar talanger som genom stöttning och tydliga karriärvägar växer och utvecklas inom MOHV. Vi har även en fantastisk organisation som står bakom och stöttar alla våra mäklare, partners, franchisetagare och de som väljer att öppna kontor tillsammans med oss. Vi ser verkligen fram emot höstens utmaningar då vi kommer presentera fler medarbetare och etableringar runt om i landet, säger Jonas Petersson, VD på MOHV.

Vill du vara med på MOHVs spännande resa så kontaktar du Annica Orling, Rekrytering & Etableringsansvarig på MOHV.