2022-03-15 08:39Pressmeddelande

MOHV VÄXER MED ÄNNU FLER PARTNERS

MOHV erbjuder ett branschunikt och väl genomarbetat partnerkoncept för mäklare som känner sig redo för att ta nästa steg i karriären. MOHV är otroligt stolta över att presentera de senaste partnertillskotten i kedjan; Boris Wormann, MOHV Malmö och Anton Zellman, MOHV Täby.

För Anton Zellman Partner i MOHV Täby var erbjudandet att bli Partner både lite pirrigt och en nytändning.

- Det känns superroligt att ha fått möjligheten att utvecklas inom branschen/kedjan och att känna på lite extra hur det är att jobba för sig själv på ett annat sätt. Lite pirrigt i början men med stöd från både kollegorna och alla på huvudkontoret så har allt flutit på väldigt smidigt.  Även fast det är samma arbetsuppgifter som jag gör nu som tidigare så känns det som en helt ny vardag, mer motivation och ett något annat synsätt på varje affär, säger Anton.

MOHV vill etablera en ny standard i branschen. Därför erbjuds duktiga mäklare bäst och flest karriärmöjligheter, där partnerupplägget är en av dem.

- I vårt partnerkoncept får du hela uppsidan med att vara egen företagare men slipper ansvaret med att driva franchise. Du har dessutom kvar chef och kollegor och är fortfarande en i gänget. Du får med andra ord både äta kakan och ha den kvar, säger Erica Berg, Försäljningschef på MOHV.

Boris Wormann, Partner i MOHV Malmö har haft Partner som ett tydligt mål sen start.

- Jag gick in i mäkleriet med partner som mål och det känns bra att ha uppnått det målet. Att göra det med MOHV i ryggen kändes som ett självklart val. Att driva ett eget bolag där jag själv kan styra min lön och bygga kapital ger den friheten och tryggheten som jag kände att mäkleriet annars kan sakna, säger Boris.

Både Boris och Anton hyllar sina kollegor i stöttningen till sina nya karriärsroller,

- Det absolut bästa är alla mina kollegor! Såklart de jag jobbar med varje dag och även alla andra i kedjan som hört av sig och gratulerar och delar med sig av tips för mig som är ny partner, även fast vi inte har träffats så mycket tidigare. Det är jag väldigt tacksam och glad över, avslutar Anton med.

Nya Partners på MOHV,

BORIS WORMANN
Reg. Fastighetsmäklare & Partner MOHV Malmö
0766–455 723
boris.wormann@MOHV.se

ANTON ZELLMAN
Reg. Fastighetsmäklare & Partner på MOHV Täby
Anton.zellman@MOHV.se

Är du nyfiken på att höra mer om att vara Partner på MOHV? Hör gärna av dig till Annica på MOHV.

ANNICA ORLING
Rekryterings- & Etableringsansvarig