2023-01-27 09:33Pressmeddelande

MOHV VÄLKOMMAR TVÅ NYA PARTNERS I KEDJAN

Vera Safi och Cajsa Börjesson på MOHVVera Safi (MOHV Täby) och Cajsa Börjesson (MOHV Malmö).

MOHV har som mål att erbjuda bäst karriärmöjligheter i branschen med generösa villkor från dag ett. Partnerupplägget är en av dem och är ett branschunikt och fördelaktigt koncept anpassat för etablerade mäklare som vill ta nästa steg i karriären. MOHV kan nu stolt presentera två nya Partners i kedjan.

För Cajsa Börjesson, Partner i MOHV Malmö, var erbjudandet om att bli Partner en självklarhet.

– Det känns stort att nu växla upp till Partner och driva sitt eget bolag under fortsatt lila flagg, samtidigt som det känns lite pirrigt. Valet att bli Partner hos MOHV var väldigt enkelt. Jag trivs fantastiskt bra på kontoret med mina kollegor och chefer och känner att jag kan få stöttning och vara mig själv i alla lägen, vilket jag värdesätter väldigt högt. Jag försöker vara ödmjuk inför det hela och vara fortsatt fokuserad och förhoppningsvis skruva lite på saker här och där för att bli en ännu bättre mäklare, säger Cajsa.

På MOHV är det viktigt att alla medarbetare mår bra och har balans i vardagen så att privatliv ska gå att kombinera med en framgångsrik mäklarkarriär.

– Vi vill ligga i framkant i branschen gällande karriärmöjligheter för våra mäklares bästa. I vårt partnerkoncept får du hela uppsidan med att vara egen företagare men slipper ansvaret med att driva franchise. Du har kvar din chef och kollegor och får hjälp med administration och ekonomihantering från vår fantastiska Mäklarsupport. Du får med andra ord äta kakan men ändå ha den kvar, säger Erica Berg, Försäljningschef på MOHV.

Vera Safi, Partner i MOHV Täby, har ett tydligt mål och ser möjligheten till att bli Partner som en naturlig del i karriären.

– Jag siktar alltid högt och erbjudandet om att bli Partner känns som nästa steg i karriären. Det hela känns lite pirrigt men framförallt otroligt spännande och kul. Jag tror att varje enskild affär kommer att kännas ännu mer betydelsefulla nu när jag går in som Partner. Mitt mål är att känna en större ekonomisk trygghet och att jobbet rullar på. Då kommer jag att bli en bättre mäklare, en bättre mamma och fru och personligen må väldigt bra, säger Vera.

CAJSA BÖRJESSON
Reg. Fastighetsmäklare & Partner, MOHV Malmö
cajsa.borjesson@MOHV.se

VERA SAFI
Reg. Fastighetsmäklare & Partner, MOHV Täby
vera.safi@MOHV.se

Läs mer om MOHVs partnerkoncept och karriärmöjligheter här.