2021-05-18 11:54Pressmeddelande

LINA BERGLUND BLIR PARTNER I MOHV KUNGSBACKA

Kunderna beskriver Lina som en hårt arbetande och trevlig mäklare som alltid är glad. Det är med varma rekommendationer Lina nu ansluter till MOHV och tar sin mäklarkarriär till nästa nivå, som Partner i MOHV Kungsbacka. MOHV Kungsbacka ser mycket positivt på Linas anslutning.

- Lina är en fantastisk mäklare och blir en viktig del i att erbjuda Västkusten MOHVs moderna och unika koncept. Känns otroligt kul att ha henne med på resan, säger Andreas Nyberg franchisetagare i MOHV Kungsbacka.

- Jag känner mig tacksam för förtroendet från MOHV. Möjligheterna som öppnar upp sig med partnerskapet samtidigt som man har ett starkt företag med sig, massor av kollegor som hela tiden arbetar mot samma mål känns fantastiskt, säger Lina Berglund.

Lina påbörjade sin mäklarkarriär på en konkurrerande firma innan hon anslöt till MOHV.

- Jag har haft mina ögon på MOHV en tid. Jag har studentkollegor som började på MOHV efter avklarad utbildning och jag har även kommit i kontakt med flera på företaget. Det är alla härliga människor och de har valt MOHV, så förstod jag ganska fort att det skulle passa mig med! Jag älskar MOHVs nytänkande företagspolicy, att man vågar stå ut lite och vara annorlunda för att synas, avslutar Lina med.

LINA BERGLUND
REG. FASTIGHETSMÄKLARE / PARTNER I KUNGSBACKA
lina.berglund@MOHV.se

MOHV Partner 75
MOHV Partner 75 är ett branschunikt koncept anpassat för dig som är en etablerad mäklare och som vill ta nästa steg i karriären. En del av det unika i vårt upplägg är att du fakturerar dina kunder via ditt egna aktiebolag. På så sätt säkerställer vi att allt blir skattemässigt och juridiskt korrekt och att hela 75% av din omsättning landar i ditt aktiebolag. Detta skapar frihet för dig att i större utsträckning kunna styra din egen lön och bygga kapital.

Är du nyfiken på att höra mer? Hör gärna av dig till Annica!

ANNICA ORLING
REKRYTERING & ETABLERINGSANSVARIG
annica.orling@MOHV.se

MOHV är ett mäklarföretag som genom vår höga kvalitet och profil har blivit ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. MOHV har sedan starten 2012 haft en hög expansionstakt och är nu vad vi kallar ”Sveriges minsta rikstäckande kedja” inom fastighetsmäkleri, med kontor från norr till söder.