2021-04-07 11:27Pressmeddelande

​MOHV VÄLKOMNAR FABIAN RIETZ SOM PARTNER I MOHV MALMÖ

Fabian Rietz

När den utpräglade tävlingsmänniskan Fabian Rietz la hockeyskridskorna på hyllan för att sadla om till mäklare anade nog flera att det inte skulle dröja länge innan han syntes på topplistorna. Nu tar han nästa steg i mäklarkarriären och blir Partner i MOHV Malmö.

- Det känns fantastiskt kul att ha fått denna möjlighet efter så kort tid som registrerad mäklare, men det är ett kvitto på bra jobb, säger Fabian Rietz.

Och bra jobb lönar sig. Att få möjligheten att bli Partner på MOHV så snabbt tillhör inte vanligheterna. För Fabian var det därför både med stolthet och spänning för framtiden han tackade ja.

- Det som lockade var att jag fick ta ytterligare ett steg i rätt riktning, jag älskar utmaningar och såg det som ett perfekt nästa steg för mig i min karriär. Ett öppet och kollegialt klimat på arbetsplatsen med de vidare karriärsutvecklingsmöjligheter som finns med karriärstrappan på MOHV resulterade i att det var ett självklart val för mig, avslutar Fabian med.

FABIAN RIETZ
REG. FASTIGHETSMÄKLARE / PARTNER I MALMÖ
0766–455 725
fabian.rietz@MOHV.se

MOHV Partner 75
MOHV Partner 75 är ett branschunikt koncept anpassat för dig som är en etablerad mäklare och som vill ta nästa steg i karriären. En del av det unika i vårt upplägg är att du fakturerar dina kunder via ditt egna aktiebolag. På så sätt säkerställer vi att allt blir skattemässigt och juridiskt korrekt och att hela 75% av din omsättning landar i ditt aktiebolag. Detta skapar frihet för dig att i större utsträckning kunna styra din egen lön och bygga kapital.

Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta Annica.

ANNICA ORLING
REKRYTERING & ETABLERINGSANSVARIG