2024-01-12 09:05Pressmeddelande

Stjärnmäklaren Anton Zellman växlar upp och blir delägare i MOHV Täby.

Anton Zellman och Oscar HallbygårdAnton Zellman och Oscar Hallbygård, franchisetagare MOHV Täby

MOHV Täby har haft en fantastisk utveckling sen start och har lyckats växa genom att fokusera på att få sina mäklare att växa genom kontinuerlig säljträning, uppföljning och ett tajt samarbete på kontoret. Mäklaren Anton Zellman som redan tagit första karriärsteget att bli Partner på MOHV Täby, tar nu nästa steg i karriären och blir franchisetagare.

På kort tid har Anton lyckats arbeta upp sitt personliga varumärke kombinerat med fantastiska säljsiffror utan att tumma på kvalitén i tjänsten vilket gjort ett starkt intryck på Oscar Hallbygård, franchisetagare på MOHV Täby.

- Anton har sedan start imponerat med en hög arbetsmoral, driv och en fantastisk personlighet och är därmed en förebild på alla sätt. Jag ser det som en ära att få arbeta sida vid sida och ser fram emot en långsiktighet där vi tillsammans kan hjälpa våra medarbetare och oss själva att utvecklas på alla sätt, säger Oscar.

Anton tycker det känns väldigt spännande att få vara med och bidra till MOHV Täbys framtida utveckling. En dröm sen länge som nu går i uppfyllelse.

- Oscar har alltid inspirerat mig med hans driv och ödmjukhet samtidigt som han har en fantastisk arbetsmoral och vilja att hjälpa andra, både kunder och kollegor. Detta har gjort att han har flera år i rad blivit årets mäklare och att kontoret blivit utnämnt till årets kontor. För min del kan jag inte tänka mig någon bättre mentor när det kommer till att leda ett kontor framåt, säger Anton.

Tillsammans har de en vision att långsiktigt prestera och ha nöjda kunder och medarbetare, samtidigt som de har kul och utvecklas på vägen. De ser fram emot att tillsammans ta nya marknadsandelar och se kollegorna utvecklas, och uppmanar alla att följa deras resa på Instagram @mohvtaby.

Anton Zellman
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare Täby
anton.zellman@mohv.se

Oscar Hallbygård