2023-04-13 08:20Pressmeddelande

MOHV FORTSÄTTER VÄXA MED FLER PARTNERS

Sara Blomgren och Susanne Hjort på MOHVSara Blomgren (MOHV Haninge) och Susanne Hjort (MOHV Täby)

MOHV erbjuder ett unikt och förmånligt partnerkoncept för etablerade mäklare som vill ta nästa steg i sin karriär. MOHV kan nu i april presentera två nya partners i kedjan: Sara Blomgren på MOHV Haninge och Susanne Hjort på MOHV Täby.

För Sara Blomgren var beslutet enkelt när hon blev erbjuden att bli Partner på MOHV Haninge.

– Att bli Partner har varit ett mål som jag haft sedan start och det känns stort och superkul att jag nu fått det förtroendet från mina chefer. Jag älskar hela konceptet med MOHV och karriärmöjligheterna som erbjuds redan tidigt i karriären. Och vi har kul. Det går inte enda dag utan att vi skrattar, peppar och stöttar varandra vilket är helt fantastiskt. Målet framåt är att känna en större ekonomisk frihet och jag kommer att forsätta jobba hårt och fokuserat för att nå dit. Då kommer jag personligen både bli en ännu bättre mäklare och mamma, säger Sara.

För Susanne Hjort, Partner på MOHV Täby, var valet också självklart.

– Det känns verkligen roligt och jag är mer än tacksam att jag fått chansen att bli Partner på MOHV. Att MOHV skulle bli den kedja jag skulle satsa i visste jag tidigt. Jag trivs väldigt bra med mina kollegor och chefer så tryggheten med att fortfarande få jobba i detta fantastiska team samtidigt som jag får jobba för mitt eget bolag, är för mig det bästa tänkbara upplägget. Mina mål är höga mål och jag ser långsiktigt i detta. Jag kommer fortsätta jobba hårt för varje enskild affär för att bli en ännu bättre mäklare, säger Susanne.

– För våra mäklares bästa vill vi hela tiden ligga i framkant och erbjuda generösa villkor och goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom kedjan. Det är roligt att allt fler väljer att ta steget att bli Partner, ett fördelaktigt upplägg som möjliggör att du som mäklare kan utveckla dina egna entreprenöriella styrkor utan att bära ansvaret med att driva franchise. Du är fortsatt en del av gänget på det lokala kontoret men med friheten att själv styra din lön med mera, säger Erica Berg, försäljningschef på MOHV.

SARA BLOMGREN
Reg. Fastighetsmäklare & Partner, MOHV Haninge
Kontaktuppgifter »

SUSANNE HJORT
Reg. Fastighetsmäklare & Partner, MOHV Täby
Kontaktuppgifter »

Är du nyfiken på att veta mer om MOHVs partnerkoncept? Läs mer på mohv.se/karriär eller hör av dig till Erica på MOHV.

Försäljningschef, vVD
erica.berg@MOHV.se