2022-01-25 09:13Pressmeddelande

YESSICA THORNSÄTER ÄR ÅRETS LEDARE 2021

Årets Ledare 2021 - Yessica Thornsäter, MOHV MalmöÅrets Ledare 2021 - Yessica Thornsäter, MOHV Malmö

Under MOHV TV - Awards edition som är en digital förfest till den riktiga IRL- fyrverkerifyllda och glamorösa festen i juni hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Priset för Årets Ledare delas ut till en franchisetagare eller kontorschef som delar kedjans värdegrund och som under året visat prov på gott ledarskap, strukturerat arbete som lett till goda resultat.

Yessica Thornsäter är en av sex nominerade ledare i kedjan. Hon andas och sover MOHV och på kontoret beskrivs hon som en stark förebild under ständig utveckling. En uppskattad ledare som ser och lyssnar på alla. Därtill har Yessica de senaste åren arbetat fram en mycket strukturerad introduktionsplan som lett till att alla nyanställda på MOHV Malmö snabbt är i gång och där i princip alla toppar listorna för flest kundbesök de första månaderna. Yessica har också under året visat prov på stort mod där hon anställt och delegerat en del av sitt arbete till ett antal försäljningsansvariga på kontoret med mycket gott resultat. Detta sammantaget övertygade juryn om att Yessica Thornsäter är en självklar vinnare av utmärkelsen "Årets Ledare 2021".

Nominerade ledare i kedjan 2021:
Yessica Thornsäter, Malmö
Daniel Fredricson, Bromma