2023-10-24 12:41Pressmeddelande

Veton Kolgjini ny kontorschef för MOHV Malmö

Veton Kolgjini, kontorschef MOHV MalmöVeton Kolgjini, kontorschef MOHV Malmö

MOHV välkomnar Veton Kolgjini som ny kontorschef för MOHV Malmö. Veton Kolgjini har gedigen erfarenhet inom mäklarbranschen och kommer med ny energi och spännande visioner för Malmökontoret.

- Jag är väldigt stolt och glad över att få möjligheten att vara en del av MOHV Malmös tillväxtresa. Jag ser stor potential i kontoret då jag redan hunnit få upp ögonen för den starka företagskultur som finns, en kultur som präglas av teamkänsla och inga vassa armbågar. Detta är något som är få företag förunnat och en väldigt bra bas att stå på, säger Veton Kolgjini.

Att MOHV dessutom vill ligga i framkant i branschen med generösa villkor och goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom kedjan är något som Veton ser som mycket positivt ur en rekryteringssynpunkt.

- MOHVs Partner 75 är ett lysande exempel på vad duktiga, etablerade mäklare självklart borde benchmarka sin vanliga anställning mot, säger Veton Kolgjini.

Veton blir med sina erfarenheter och kunskap en värdefull och viktig pusselbit i arbetet att fortsätta MOHVs tillväxtresa.

- Vi är otroligt glada över att Veton tar över stafettpinnen som kontorschef för MOHV Malmö. Veton har med sin vision för MOHV Malmö fått ett högt förtroende av ledningen och vi ser fram emot att slå nya rekord med honom, avslutar VD Jonas Petersson.

Veton Kolgjini
Kontorschef MOHV Malmö  & Reg. Fastighetsmäklare
veton.kolgjini@mohv.se

MOHV Partner 75

MOHV Partner 75 är ett branschunikt koncept anpassat för dig som är en etablerad mäklare och som vill ta nästa steg i karriären. En del av det unika i vårt upplägg är att du fakturerar dina kunder via ditt egna aktiebolag. På så sätt säkerställer vi att allt blir skattemässigt och juridiskt korrekt och att hela 75% av din omsättning landar i ditt aktiebolag. Detta skapar frihet för dig att i större utsträckning kunna styra din egen lön och bygga kapital.