2016-05-02 07:12Pressmeddelande

Townhouse på nya höjder

null

Ta hissen upp till åttonde våningen och gå ut på taket för att komma till detta Townhouse beläget på Mall of Scandinavia. Bostadens 145 kvadratmeter är fördelade på tre våningar och utöver detta finns en uteplats på 21 kvadratmeter.

På taket av Mall of Scandinavia finns ett flertal radhus, så kallade Townhouses, med olika höjd och utformning. De ligger i två parallella längor och man kommer in i sitt Townhouse genom trapphusen på Evenemangsgatan, tar hissen upp till åttonde våningen och sedan vidare ut på taket.

- Detta Townhouse erbjuder det bästa av två världar, en radhusidyll mitt i smeten i Solna. Ett oerhört bekvämt och unikt läge exempelvis för barnfamiljen som vill ha ett lugnt boende men ändå få närheten till shopping och restauranger, berättar Mikael Ekström, Partner & Fastighetsmäklare på Mäklarföretaget MOHV i Solna.

För mer information kontakta:

Ansvarig mäklare:

Mikael Ekström, Partner & Reg. Fastighetsmäklare