2022-01-28 10:37Pressmeddelande

OSCAR HALLBYGÅRD ÄR ÅRETS MÄKLARE 2021

Årets mäklare 2021 - Oscar Hallbygård, MOHV TäbyÅrets mäklare 2021 - Oscar Hallbygård, MOHV Täby

Nu när 2021 är summerat står det klart att Oscar Hallbygård från MOHV Täby för tredje året i rad tar hem det prestigefyllda priset Årets Mäklare.

Under MOHV TV - Awards edition som är en digital förfest till den riktiga fyrverkerifyllda och glamorösa IRL-festen i juni hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Årets Mäklare är ett av de mest ärofyllda priserna på MOHV och delas ut till den mäklare som under året haft hög försäljning, visat god kvalitet samt har en förmåga att inspirera och agera som ett lokomotiv för hela kedjan.

Utmärkelsen gick för tredje året i rad till den ödmjuke Oscar Hallbygård, fastighetsmäklare, franchisetagare och trebarnsfar. Oscar visar år efter år att den som springer mest också säljer flest därtill levererar han också en hög kvalité och är ett starkt föredöme både på sitt kontor och på MOHV i stort. Det råder därför inga tvivel om att Oscar Hallbygård är en solklar vinnare och värd titeln ”Årets Mäklare 2021” på MOHV.

MOHVs Topp 10-lista utifrån försäljning och kvalitet under 2021:
Oscar Hallbygård, Täby
Erika Jansson, Umeå