2024-03-23 10:09Pressmeddelande

OSCAR HALLBYGÅRD ÄR ÅRETS LEDARE 2023

Årets ledare - Oscar Hallbygård, MOHV TäbyÅrets ledare - Oscar Hallbygård, MOHV Täby

Under MOHV Awards den 22 mars på Jacy´z Hotel i Göteborg hyllades det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan. Under kvällen fick Oscar Hallbygård ta emot det ärofyllda priset Årets Ledare 2023.

I fredags samlades hela kedjan i Göteborg för den årliga galan MOHV Awards. Under kvällen delades priser ut i ett antal olika kategorier. Priset Årets Ledare går till en franchisetagare eller kontorschef som delar kedjans värdegrund och som under året visat prov på gott ledarskap, strukturerat arbete och goda resultat.

Motivering: Vinnaren i kategorin Årets Ledare har gjort en resa med imponerande resultat som mäklare och franchisetagare. Med tydligt engagemang för medarbetarna har vinnaren vunnit respekt och uppskattning från såväl medarbetare som kollegor i kedjan. We move faster. Med stor givmildhet delas erfarenheter och kunskap med alla i kedjan. En kombination av positiv energi, driv och ödmjukhet gör denna person till en förebild för hela branschen. Vinnaren är Oscar Hallbygård!

Nominerade ledare i kedjan 2023:
Daniel Fredricson, MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Sofia Branting, MOHV Haninge/Tyresö