2016-04-28 10:48Pressmeddelande

MOHV säljer snabbast i Sverige

null

MOHV är den rikstäckande mäklarbyrå i Sverige som hade snabbast försäljningstider under årets första kvartal enligt en sammanställning från Booli.se och Hittamäklare. MOHVs snittid var under perioden 10 dagar per försäljning.

- På MOHV jobbar vi efter vad vi internt kallar "Rätt och Riktigt", med tydliga och noggranna rutiner i förberedelserna inför varje bostadsförsäljning. Ett gediget förarbete innan bostaden kommer ut på marknaden är grunden för att kunna genomföra en effektiv försäljning. Det är väldigt roligt att detta syns i statistiken från Booli.se och Hittamäklare, säger Magnus Miramadi, VD på MOHV.

MOHV benämns ofta som Sveriges minsta rikstäckande kedja och har kontor från Malmö i söder till Umeå i norr. MOHV etablerar sig på större orter i Sverige och har sedan årsskiftet öppnat ytterligare två kontor i Stockholmsregionen, i Solna och Haninge. Fler etableringar är redan planerade i år.

- MOHV expanderar snabbt, mycket tack vare vårt flexibla erbjudande där vi anpassar marknadsföringen utefter varje specifik bostad. Detta gör att vi når köparna på rätt sätt i rätt kanaler oavsett om det handlar om sociala medier, printannonser eller andra grepp, avslutar Magnus Miramadi.

MOHV är ett mäklarföretag som genom vår höga kvalitet och kreativa profil har blivit ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. Våra engagerade och kompetenta mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär – in i minsta detalj.