2023-02-03 12:17Pressmeddelande

MOHV ÖPPNAR I HUDDINGE

Sofia Branting, Sara Blomgren och Jannica Johansson öppnar MOHV HuddingeSofia Branting, Sara Blomgren och Jannica Johansson öppnar MOHV Huddinge.

MOHV fortsätter expandera och öppnar nu kontor i Huddinge som blir det 13:e kontoret i region Stockholm. Etableringen leds av den välrenommerade mäklartrion Sofia Branting, Jannica Johansson och Sara Blomgren.

MOHV fortsätter sin tillväxtresa och nu har turen kommit till Huddinge och det är verkligen en samspelt trio som nu väljer att etablera ett nytt kontor tillsammans.

– Vi har arbetat tillsammans i Haninge och Tyresö under lång tid och kompletterar varandra otroligt bra. Sofia med sin organisatoriska förmåga i att driva kontor, Jannica med sin lokala expertis i området och jag med min kunskap inom försäljning och struktur, säger Sara Blomgren.

MOHV befinner sig i en stor expansionsfas och har bara under de senaste 12 månaderna öppnat 9 nya kontor runt om i landet. Och fler etableringar är på gång.

– Att våra befintliga franchisetagare och mäklare fortsätter att expandera och växa både som företag och individer är vi otroligt stolta över vilket bekräftar vår affärsidé. Vi vill locka till oss de bästa medarbetarna och vi ska ge dem branschens bästa karriärmöjligheter. Hos MOHV finns både möjligheten, stödet och energin som krävs för att starta en ny franchise, säger MOHVs VD Jonas Petersson.

MOHV Huddinge utgår inledningsvis från kontoret i Haninge på Poseidons torg 2B.

För mer information, kontakta:

SOFIA BRANTING
sofia.branting@MOHV.se