2021-11-10 09:35Pressmeddelande

MOHV ÖPPNAR I GÄVLE

MOHV fortsätter sin stora expansion i Sverige och öppnar nu MOHV i Gävle. Bakom satsningen i den strategiskt viktiga orten står de drivna och välrenommerade fastighetsmäklarna Johanna Hallberg och Robin Henning som nu tar klivet upp i karriären och blir franchisetagare.

Robin och Johanna har en gedigen erfarenhet i branschen och har följt MOHVs tillväxtresa genom åren.

- MOHVs koncept och nytänkande är något som jag alltid varit imponerad över. När tiden att starta eget infann sig, var MOHV i slutändan det självklara valet, säger Robin.

Johanna instämmer och tillägger,

- MOHV kändes som det företag med bäst förutsättningar för att lyckas med ett nytt kontor, så det känns fantastiskt roligt att vi nu är igång!

Efter att ha startat sin mäklarkarriär i Malmö och sedan flyttat upp till Gävle blev skillnaden på mäklartjänsten på orterna tydlig. Något som Johanna och Robin vill ändra på.

- Gävle förtjänar den moderna mäklarens arbete för båda köpare och säljare. Gävle är en stad under tillväxt och utveckling och här ser vi en plats att fylla. Vi siktar på att ha de nöjdaste säljarna samt köparna och därmed successivt öka våra marknadsandelar, säger Robin.

- Återigen är det så fantastiskt roligt att se vårt fina koncept göra det möjligt för duktiga mäklare att ta nästa steg i sin karriär och bli företagare. Vi är övertygade om att Johanna och Robin, tillsammans med MOHV, kommer tillföra mycket både till marknaden och alla kunder i Gävle, säger VD Jonas Petersson.

JOHANNA HALLBERG
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare i MOHV Gävle