2024-03-23 09:39Pressmeddelande

MOHV LULEÅ ÅRETS KONTOR 2023

Årets kontor 2023, MOHV LuleåÅrets kontor 2023, MOHV Luleå

Under MOHV Awards den 22 mars på Jacy´z Hotel i Göteborg hyllades det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan. Under kvällen fick MOHV Luleå ta emot det ärofyllda priset Årets Kontor 2023.

I fredags samlades hela kedjan i Göteborg för den årliga galan MOHV Awards. Under kvällen delades priser ut i ett antal olika kategorier. Priset Årets Kontor delas ut till ett kontor som under året visat på gott föredöme inom kedjan, haft en god försäljningsutveckling samt en hög kundnöjdhet.

Motivering: Priset för årets mäklarkontor går i år till ett kontor som visat prov på att just vara proaktiva och lösningsorienterade. Som undvikit problem genom att förutse utmaningar och därigenom också agerat kraftfullt och insett att ensam inte är starkast. Ett tryggt och stabilt kontor som kanske gått igenom de största utmaningarna någon franchisetagare kan tänka sig men som trots detta inte ger upp utan bara fortsätter kämpa och kämpa. Priset Årets kontor 2023 går till MOHV Luleå!

Nominerade till priset Årets Kontor 2023:
MOHV Luleå
MOHV Haninge