2016-09-14 10:31Pressmeddelande

MOHV i Malmö har fått nytt kontor

null

Nu slår MOHVs Malmökontor upp portarna på ny adress i Slottsstaden. MOHV har funnits i Malmö sedan 2012 och stadigt växt och blivit större. Det nya kontoret ligger på Regementsgatan 17 och är topprenoverat med flera trevliga kundytor.

"Det känns väldigt bra att vi har flyttat in i moderna lokaler med en riktigt bra arbetsmiljö. Det blir både roligt och trevligt att ha kundmöten på kontoret och visa arbetsplatsen för nya mäklare, detta är en arbetsplats man känner sig väldigt stolt över!" säger Irna Arvill, kontorschef på MOHV Malmökontoret.

Under september kommer det att bjudas på kaffe, anordnas tävlingar och andra lanseringsaktiviteter på kontoret.

”Vi ser fram emot att träffa såväl tidigare köpare och säljare som alla våra nya grannar i området!”, avslutar Irna Arvill.

MOHV är ett mäklarföretag som genom vår höga kvalitet och kreativa profil har blivit ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. Våra engagerade och kompetenta mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär – in i minsta detalj.