2023-02-07 08:58Pressmeddelande

MOHV FORTSÄTTER EXPANDERA I NORR MED NY DELÄGARE I HEMAVAN

Anna Gustavsson, Charlotte Forsberg, Lina Bennervall och Malin Persson på MOHV HemavanAnna Gustavsson, Charlotte Forsberg, Lina Bennervall och Malin Persson.

MOHV fortsätter expandera i norr och lägger nu större fokus i Hemavan med Anna Gustavsson som ny delägare. Kontoret leds av en synnerligen erfaren kvartett som har lång erfarenhet och har arbetat tillsammans i många år via Umeå-kontoret.

Satsningen i Hemavan har pågått under flera år och har fram tills nu varit en del av det etablerade kontoret i Umeå, som drivs av Charlotte Forsberg, Lina Bennervall och Malin Persson. Utvecklingen i området Hemavan-Tärnaby har varit fantastisk och nu går den etablerade fastighetsmäklaren Anna Gustafsson in som delägare i ett nytt dedikerat kontor för att förstärka satsningen och kännedomen om MOHV i Hemavan.

– Vi har arbetat tillsammans i Umeå under lång tid och kompletterar varandra otroligt bra. Anna är bofast i Hemavan och bidrar med sin lokala expertis i området och övriga trion med sin kunskap av att driva och utveckla kontor tillsamman. Det känns väldigt kul att vi nu får ett ännu större fokus i Hemavan, säger Charlotte i en kommentar.

MOHV befinner sig i en stor expansionsfas och har bara under de senaste 12 månaderna öppnat 9 nya kontor runt om i landet. Och fler etableringar är på gång.

– Att våra befintliga franchisetagare och mäklare fortsätter att expandera och växa både som företag och individer är vi otroligt stolta över vilket bekräftar vår affärsidé. Vi vill locka till oss de bästa medarbetarna och vi ska ge dem branschens bästa karriärmöjligheter. Hos MOHV finns både möjligheten, stödet och energin som krävs för att starta en ny franchise, säger MOHVs VD Jonas Petersson.

För mer information, kontakta:

Anna Gustavsson
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare i Hemavan