2016-08-17 09:40Pressmeddelande

MOHV flyttar in i Örebro

null

Mäklarföretaget MOHV slår upp dörrarna för sitt första kontor i Örebro. Fastighetsmäklarna Cecilia Flynner och Urban Flynner öppnade 15 augusti ett MOHV kontor.

Nya i Örebro men inte nya i branschen, MOHV är en uppstickare som växer snabbt. Sedan starten 2012 har MOHV etablerat kontor i Malmö, Lund, Helsingborg, Kungsbacka, Stockholm, Umeå och nu även i Örebro. Kontoret i Örebro blir alltså MOHVs 9:e kontor i Sverige och Urban Flynner och Cecilia Flynner är redan igång med att hjälpa Örebroarna med deras bostadsaffärer.

Cecilia Flynner, Franchisetagare MOHV Örebro, "Det känns riktigt bra att få etablera sig i min hemstad Örebro med ett modernt och starkt varumärke i ryggen. Vi har redan fått bra respons på vårt nytänkande manér och ser fram emot en spännande höst."

CECILIA FLYNNER

REG. FASTIGHETSMÄKLARE