2019-03-28 14:59Pressmeddelande

MOHV flyttar in i Luleå

null

På MOHVs expansiva tillväxtresa har nu turen kommit till Luleå. Det är fastighetsmäklarna Michael Leffler och Sandra Kluwetasch som öppnar upp portarna till MOHVs andra Norrlandskontor nu i vår.

MOHV fortsätter växa och öppnar nu kontor i Luleå. Det är de etablerade mäklarna Sandra Kluwetasch och Michael Leffler med rötterna i de norrländska skogarna som kliver in som franchisetagare för kontoret.

– Att bli franchisetagare i en modern och nytänkande mäklarkedja känns väldigt spännande. Vi har kunskapen och kapaciteten och vet att vi har kul ihop och fungerar bra tillsammans. Samtidigt delar Michael och jag samma värderingar och strävar mot samma mål, säger Sandra Kluwetasch.

Att det blev just MOHV är både Sandra och Michael glada för då kulturen och värderingarna i företaget är desamma som de själva har.

– MOHV har en familjär känsla och varumärket sticker ut. Vår vision är MOHVs ambition: att skapa en attraktiv arbetsplats för mäklare med höga ambitioner och ge dem en hållbar lösning att få vara framgångsrika över tid – samtidigt som de mår bra och får ihop privatlivet, fortsätter Sandra.

– Vi är drivna mäklare som har ett stort och levande engagemang för våra kunder och för yrket som helhet. Att köpa eller sälja sin bostad är kanske den största affären man gör i livet och då ska du som kund kunna ställa höga krav på din mäklare. Hos oss finns det inga genvägar, utan vi är genuint engagerade hela vägen, säger Michael Leffler.

Under våren kommer Luleå färgas lila med utgångspunkt från kontoret på Storgatan 50D. Kontoret öppnar och invigs under april.

Michael Leffler
Reg. Fastighetsmäklare & Delägare MOHV Luleå
michael.leffler@MOHV.se

Sandra Kluwetasch
Reg. Fastighetsmäklare & Delägare MOHV Luleå
sandra.kluwetasch@MOHV.se

MOHV är ett mäklarföretag som genom vår höga kvalitet och kreativa profil har blivit ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna. Våra engagerade och kompetenta mäklare vet vad som krävs för en lyckad bostadsaffär – in i minsta detalj.