2022-01-14 09:16Pressmeddelande

MOHV ETABLERAR SIG NU I KUNGÄLV/ALE/MARSTRAND

MOHV fortsätter expandera sin verksamhet runt om i landet och senaste tillskottet är Kungälv/Ale/Marstrand. Med fastighetsmäklaren Daniel Enlund i spetsen erbjuds nu boende i regionen MOHVs koncept.

Daniel som under flera år varit verksam mäklare under ett annat varumärke är själv uppväxt i området och känner en stor kärlek för regionen.

- Jag älskar området med närheten till natur, hav och populariteten att bo här är extremt stor. I en expansiv region som denna tycker jag det behövs en mäklare som erbjuder något nytt och roligt och som vågar frångå det som gått i slentrian.  Redan första gången jag såg MOHV kände jag att varumärket kommer att uppfylla precis dessa krav.

Daniel vill visa att branschen utvecklas och har mer potential än hur det kan se ut idag.

- Vi tycker bland annat att man inte har visat en bostad om mäklaren bara stått upptryckt mot en vägg och låtit folk kika runt på egen hand. På MOHV är vårt sätt att aktivt presentera bostaden för att skapa intresse och ge ett bra beslutsunderlag till de potentiella köparna. Varmt välkommen att själv besöka en MOHV-visning för att uppleva skillnaden och hör gärna av dig om du vill höra mer.

DANIEL ENLUND
Reg. Fastighetsmäklare & Franchisetagare i MOHV Kungälv, Ale & Marstrand