2024-01-19 11:39Pressmeddelande

HAN GÖR DET IGEN! OSCAR HALLBYGÅRD BLIR ÅRETS MÄKLARE 2023

Oscar Hallbygård, franchisetagare MOHV Täby är Årets mäklare 2023Oscar Hallbygård, MOHV Täby är Årets mäklare 2023

Nu när 2023 är summerat står det klart att Oscar Hallbygård från MOHV Täby för femte året i rad tar hem det prestigefyllda priset Årets Mäklare.

Årliga MOHV Awards går i år av stapeln på big stage på Jacy´z i Göteborg i mars. Inför detta arrangerades ”MOHV Awards Förfesten”, där kedjan samlades digitalt för hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Under eventet fick Oscar Hallbygård, för femte året i rad ta emot utmärkelsen Årets mäklare.

Årets mäklare går till en person som under året haft en hög försäljning, visat god kvalitet samt har en förmåga att inspirera och agera som ett lokomotiv för hela kedjan.

Småbarnsfar, franchisetagare, chef och mäklare. Med sin entusiasm och engagemang har han lyckats samla och leda sitt team genom utmaningar och se till att de når sina mål samtidigt som han själv fortsatt leverera på en otrolig nivå. Vi är inspirerade och Oscar är definitivt en värdig vinnare av priset Årets mäklare.

Nominerade Årets mäklare 2023
Monika Söderström, MOHV Åkersberga