2022-01-21 15:10Pressmeddelande

ELLEN MÖRK ÄR ÅRETS MOHVER 2021

Årets MOHVer 2021 - Ellen Mörk, MOHV UmeåÅrets MOHVer 2021 - Ellen Mörk, MOHV Umeå

Under MOHV TV - Awards edition som är en digital förfest till den riktiga fyrverkerifyllda och glamorösa IRL-festen i juni hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Under eventet fick Ellen Mörk från kontoret i Umeå ta emot priset "Årets MOHVer 2021".

”Årets MOHVer” är ett pris som delas ut till en person som under året gjort en insats utöver det vanliga och som bidragit till MOHVs utveckling.

Ellen Mörk har på ett föredömligt sätt och med stort engagemang varit högst delaktig i kontorets satsning och framgång på sociala medier. Ellen har på ett strukturerat sätt arbetat efter en tydlig plan i att framför allt driva content och öka antalet följare till kontorets konton, alltid med stor glädje och stort engagemang. Därtill har hon en stor förmåga att inspirera alla i kedjan till att se vilka oändliga möjligheter det finns med sociala medier. Ellen Mörk, ett föredöme för kedjan och väl värd titeln ”Årets MOHVer 2021”.

Stort grattis Ellen!