2024-03-23 09:50Pressmeddelande

ANTON ZELLMAN ÄR ÅRETS KVALITETSMÄKLARE 2023

Årets kvalitetsmäklare - Anton Zellman, MOHV TäbyÅrets kvalitetsmäklare - Anton Zellman, MOHV Täby

Under MOHV Awards den 22 mars på Jacy´z Hotel i Göteborg hyllades det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan. Under kvällen fick Anton Zellman ta emot det ärofyllda priset Årets Kvalitetsmäklare 2023.

I fredags samlades hela kedjan i Göteborg för den årliga galan MOHV Awards. Under kvällen delades priser ut i ett antal olika kategorier. Ett av priserna som delas ut är Årets kvalitetsmäklare. Kvalitet är en av grundstenarna hos MOHV och ska genomsyra hela vårt arbete. Syftet med utmärkelsen är att premiera den mäklare som haft hög omsättning, levererat en kvalitativ mäklartjänst och strategiskt jobbat med uppföljning och insamling av kundomdömen.

Motivering: Med den högsta svarsfrekvensen i kedjan och ett högt snittbetyg har Anton Zellman lyckats ta hem segern i en tuff konkurrens med sina kollegor på MOHV. En värdig vinnare som är självsäker i sitt mäkleri och levererar en högkvalitativ mäklartjänst.

Nominerade till priset Årets kvalitetsmäklare 2023:
Monika Söderström, MOHV Österåker
Andreas Hansson, MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg