2022-01-24 09:37Pressmeddelande

ANNA GUSTAVSSON ÄR ÅRETS ROOKIE 2021

Årets Rookie 2021 - Anna Gustavsson, MOHV HemavanÅrets Rookie 2021 - Anna Gustavsson, MOHV Hemavan

Under MOHV TV - Awards edition som är en digital förfest till den riktiga fyrverkerifyllda och glamorösa IRL-festen i juni hyllades det gångna årets prestationer och framgångar och priser delades ut i ett antal olika kategorier. Under eventet fick Anna Gustavsson från kontoret i Hemavan ta emot priset "Årets Rookie 2021".

Syftet med utmärkelsen är att lyfta fram nya medarbetare i kedjan som utfört extraordinära insatser under sitt första verksamma helår. Priset delas ut till den mäklare som under sitt första år visat stort engagemang, en stark vilja, haft hög aktivitet och därtill ett bra försäljningsresultat.

Årets kamp i toppen var tight där många Rookies på MOHV gjort fantastiska insatser. Vinnaren Anna Gustavsson har gått från klarhet till klarhet i fjällvärlden och det är extremt imponerande att hon gått på över 100 kundbesök och förmedlat 50 affärer i lilla Hemavan. Extraordinärt var ordet och Anna Gustavsson kammar hem titeln ”Årets Rookie 2021” på MOHV.

Nominerade Årets Rookie 2021:
Anna Gustavsson, Hemavan
Boris Wormann, Malmö