2024-03-23 09:59Pressmeddelande

ANN-SOFIE BJÖRKMAN ÄR ÅRETS MOHVER 2023

Årets MOHVer - Ann-Sofie Björkman, MOHV MäklarsupportÅrets MOHVer - Ann-Sofie Björkman, MOHV Mäklarsupport

Under MOHV Awards den 22 mars på Jacy´z Hotel i Göteborg hyllades det gångna årets prestationer och framgångar inom kedjan. Under kvällen fick Ann-Sofie Björkman på MOHV Mäklarsupport, ta emot det ärofyllda priset Årets MOHVer 2023.

I fredags samlades hela kedjan i Göteborg för den årliga galan MOHV Awards. Under kvällen delades priser ut i ett antal olika kategorier. Årets MOHVer är ett pris som tilldelas en person som under året gjort insatser utöver det vanliga och bidragit till MOHVs utveckling.

Motivering: ”Priset går till en person som varit med på resan länge. Som med stor kärlek, passion och vilja ser hinder, löser utmaningar och väger för och nackdelar lugnt och metodiskt i varje enskild situation. En trygg och säker punkt för alla att luta sig mot eller som en av nominatorerna skrev, en personifierad kram. She try harder. Ann-Sofie Björkman, väl värd titeln Årets MOHVer 2023”

Nominerade till priset MOHVER 2023:
Åsa Hallberg, MOHV Norrtälje
Sofia Branting, MOHV Haninge