2017-03-01 10:55Nyheter

MOHV flyttar in i Bromma

Mäklarföretaget MOHV flyttar in i Bromma.

Nya i Bromma men inte nya i branschen, MOHV är en uppstickare som växer snabbt. Sedan starten 2012 har MOHV etablerat kontor i Malmö, Lund, Helsingborg, Halmstad, Kungsbacka, Örebro, Stockholm, Umeå och nu även i Bromma. Kontoret i Bromma blir MOHVs trettonde kontor och det sjätte i Stockholmregionen.

Jimmie Rönnbäck är den etablerade Brommamäklaren som tillsammans med kollegorna Daniel Fredricson och Linus Johansson är Franchisetagare på MOHV Bromma.

-Det känns fantastiskt att etablera MOHV i Bromma och vi ser fram emot att erbjuda kunderna här ett modernt och nytänkande mäklarföretag. Efter 11 år som mäklare i Bromma är det extra roligt att tillsammans med Linus och Daniel ta nästa steg och driva vårt egna kontor under MOHV-flagg, säger Jimmie Rönnbäck på MOHV Bromma.

JIMMIE RÖNNBÄCK

jimmie.ronnback@MOHV.se