2016-03-15 08:17Nyheter

Mäklarföretaget MOHV flyttar in i Solna

null

Med tre väletablerade Solna-mäklare vid rodret öppnade MOHV Solna i början av 2016. Adam Ulfung, Fanny Baeckström och Mikael Ekström är mäklartrion som tagit steget till att bli Partners i det snabbväxande mäklarföretaget.

Adam Ulfung har likt de andra i Solna-trion tidigare arbetat på Svenska Mäklarhuset. Där blev han under sitt allra första mäklarår utsedd till ”Årets Rookie” och under 2015 tog han emot utmärkelsen ”Årets Mäklare” baserat på såväl flest försäljningar som högst provisionsintäkter. Med fyra framgångsrika mäklarår bakom sig och närmare hundra sålda bostäder under fjolåret har Adam byggt upp en gedigen erfarenhet, ett brett kontaktnät och god kännedom om Solnas bostadsmarknad.

Fanny Baeckström är född och uppvuxen i Solna. För henne var det en självklarhet att fokusera på sin egen hemmamarknad när hon 2013 började jobba som Fastighetsmäklare. Hennes tävlingsbakgrund i kombination med starka kundfokus har bidragit till unikt starka kundreferenser. Fanny har snabbt etablerat sig i Solna

Mikael Ekström har sedan 2010 verkat inom mäklarbranschen och jobbat som fotograf, marknadsassistent, mäklarassistent - och de senaste åren som Fastighetsmäklare. Hans breda branscherfarenhet tillsammans med specifika lokalkännedom har gjort honom till en av de starkaste mäklarprofilerna i Solna.

ADAM ULFUNG

adam.ulfung@MOHV.se